domingo, 25 de abril de 2010

Idees que m'inspiren

Aquest és un text que he trobat que parla de la roba. L'he llegit i comparteixo l'opinió. Per això m'agradaria que qui passi pel meu blog, el llegís:

"ROBA AMB PERSONALITAT:
Avui en dia és dificil trobar roba que expressi la nostra personalitat! roba que ens permeti expressar un toc d'humor,una mica d'ironia o una mica de la nostra manera de veure i entendre el món.
Quan anem a comprar en qualsevol botiga de roba (sobretot a les grans cadenes Zara, pull and bear, springfield...etc) sovint no trobem la roba que busquem, sinó aquella que està de moda. Sembla un sacriliegi intentar buscar pantalons amples si aquella temporada és porten els estrets; impossible trobar sabates planes si aquest estiu es porten les plataformes; no pots trobar una camisa si aquell any les tendencies han marcat que estan de moda les samarretes... i és que tot plegat és fruit de les masses.
Allò que les masses dicten és allò que trobem a la majoria de botigues!I jo em pregunto: on queda la personalitat de cadascú?potser és això el que anomenen globalització, el fet de ser tots iguals, tots membres d'un ramat amb un nom, amb un numero, però sense personalitat?"

No hay comentarios:

Publicar un comentario